dag 4 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marian Vos - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marian Vos - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: weerzien familie

Blijf op de hoogte en volg Marian

01 December 2014 | Australië, Sydney

Vandaag hebben we besloten om Trees & Lindsey en de girls Judith & Lisa te ontmoeten, de 2 meiden hebben een speciaal plekje in mijn hart, zo'n 30 jaar geleden toen de meiden nog maar ong. 10 & 12 jaar waren en Trees hun moeder naar het ziekenhuis moest woonden zij beide bij Anneke & mij en dat was voor ons allemaal een fantastische tijd, hele goeie herinneringen aan die tijd. We hebben wat omgetutteld met die meiden om ze tot prinsesjes om te toveren om bij hun moeder op bezoek te gaan. En wat zijn het heerlijke "volwassen" vrouwen geworden. Wel onstond de vraag ineens
"waar was vader", maar die zal het wel veel te druk gehad hebben met werk.
Het was in ieder geval wel iets waar we veel om gelachen hebben gisteren omdat niemand kon bedenken waar hij was in die tijd. Maar dat we genoten hebben is zeker.

En toen eindelijk werd het maandag, wekker om 4.00 uur want we wilde absoluut niet te laat op de luchthaven aankomen.
Vandaag zal de rest van de jeugd arriveren. Nu hebben we het klubje compleet en nu maar proberen om ze de hele dag wakker te houden.
We gaan naar een wildpark waar de kangaroes los lopen en andere typisch Australische dieren zijn zoals de koekabura, dingo's, koala's en de tasmanian devil, leuk om te zien maar we hopen ze natuurlijk ook in het wild tegen te komen. Nu lekker naar bed het was een hele lange dag.