dag 5 - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Marian Vos - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Marian Vos - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: On de road

Blijf op de hoogte en volg Marian

02 December 2014 | Australië, Port Macquarie

Vandaag zijn we aan het grote avontuur begonnen met z`n allen in de camper op naar het hoge noorden.
We hebben wel een route bepaald maar niet exact hoe ver we gaan rijden de 1ste dag. Je weet nooit precies hoe het gaat lopen hier en hoe de wegen zijn.
Uiteindelijk zijn we gestopt in Port Macquarie, een prachtige plaats aan de South Pacific Ocean. We hebben een camping gevonden aan de oceaan dus je hoeft niet te vragen of wij het naar ons zin hebben.

• 02 December 2014 - 17:51

Anneke:

je kan wel zien dat jullie het naar het zin hebben maar dat is niet zo gek! wat super mooi allemaal!
    bevalt het een beetje in de camper en het camperen? hoop snel weer wat foto's te zien.
    wij volgen jullie met enige afstand op de voet!!
    Groetjes van ons allemaal

• 05 December 2014 - 04:58

Linda & Rien:

Glad to see you are having a great time! Keep sending the blogs and some nice photo's!

• 05 December 2014 - 11:35

Gerry & Sonja:

Hope you are enjoying yourself & avoiding the rain!

• 05 December 2014 - 11:57

Zou jullie wel eens willen zien in die grote camper met z'n allen!
    Wacht op de volgende reactie, volg jullie ook maar niet zoals Anneke "op de "voet"", maar dat is logisch als je een schoenenzaak hebt dan doe je dat!!
    Bij mij komen de herinneringen weer boven aan onze campertocht door Nieuw Zeeland.

• 05 December 2014 - 11:57

• 05 December 2014 - 11:58