Gold Coast - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Marian Vos - WaarBenJij.nu Gold Coast - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Marian Vos - WaarBenJij.nu

Gold Coast

Blijf op de hoogte en volg Marian

06 December 2014 | Australië, Hervey Bay

Eindelijk hebben we weer Internet zodat we jullie op de hoogte kunnen brengen van wat we zoal beleefd hebben. Gisteren zijn we een dagje naar Warner Brothers Movieworld geweest, in vergelijking met het park in Duitsland viel dit een beetje tegen een beetje klein maar desondanks een hele gezelige dag. Vandaag hebben we tante Sjaan opgezocht in Forest Lake, was heel gezellig mijn nichtje Michelle kwam ook nog even langs.
Daarvandaan hebben we mijn geboorte huis proberen te vinden maar dat is helaas afgebroken wel de straat waar ik geboren ben in Inala hebben we gevonden, erg leuk om te zien.
Zover de omgeving van de Gold Coast en op naar the Great Barriër Reef.
We zijn vandaag een heel eind gekomen verder als dat de bedoeling was n.l in Hervey Bay. Dus naar Bundaberg dat is waar de Reef begint is nog maar een heel klein stukje.

• 09 December 2014 - 10:12

Sonja Devos:

greetings from Nelson Bay. Hope all going well in Queendsland

• 10 December 2014 - 13:03

Lieuwe En Egberdien:

Hallo vakantie gangers,

Hier een groet uit het verre Holland.
    Wij wensen jullie veel plezier en een mooie reis.

Lieuwe en Egberdien